Všeobecné obchodní podmínky

 I. Úvodní ustanovení 1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztahy mezi poskytovatelem služeb (dále jen "Poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "Klient") v oblasti manikúry, nehtové modeláže, péče o ruce a doplňkových kosmetických služeb. 

Poskytovatelem služeb je: Kristýna Rabušicová 70295921  Sídlo: Mlýnská II. 1213/1a, Lanžhot 69151 Zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném u ŽÚ Břeclav kristyna.rabusicova@nailartdesign.cz Telefon: 724150349 II. Předmět smlouvy IČO: E-mail: 

 1. Předmětem smlouvy je poskytování kosmetických služeb, zejména manikúry, modeláže nehtů (gel, akryl, polygel), aplikace gel laku, P Shine, ošetření nehtů a rukou, a případně prodej kosmetických produktů. 2. Smluvní vztah vzniká uzavřením ústní smlouvy o poskytnutí služby (např. rezervací termínu), případně písemně nebo elektronicky prostřednictvím rezervačního systému či zprávy. III. Objednávky a zrušení termínu 1. Klient si rezervuje termín osobně, telefonicky, přes e-mail nebo rezervační systém, je-li k dispozici.

 2. Rezervovaný termín je závazný. Klient je povinen se na termín dostavit včas.

 3. V případě, že se Klient nemůže dostavit, je povinen zrušit nebo přeobjednat termín nejpozději 24 hodin předem. 

 4. Při opakovaném nedostavení se bez omluvy si Poskytovatel vyhrazuje právo odmítnout další rezervaci.

 5. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu nebo zrušení termínu ze závažných důvodů (např. nemoc, technické překážky) s co nejvčasnějším upozorněním Klienta. 

 IV. Ceny a platební podmínky 1. Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku dostupném na místě provozovny nebo webových stránkách Poskytovatele. 2. Klient hradí služby hotově nebo jinou formou dle dohody. 3. V případě zpoždění delším než 10 minut může být služba zkrácena nebo zrušena bez nároku na náhradu. 4. Poskytovatel není plátce DPH, pokud není uvedeno jinak. 

 V. Reklamace služeb 1. Klient má právo reklamovat službu, pokud je provedena v rozporu se sjednaným rozsahem nebo kvalitou. 2. Reklamaci je třeba uplatnit nejpozději do 48 hodin od provedení služby – ústně nebo písemně, nejlépe s fotodokumentací. 3. Poskytovatel není odpovědný za vady způsobené nesprávnou následnou péčí, mechanickým poškozením nebo nevhodným zacházením. 4. V případě uznané reklamace má Klient nárok na bezplatnou opravu nebo slevu. 

 VI. Zdravotní stav a hygiena 1. Klient je povinen před zahájením služby oznámit jakékoli kožní, infekční nebo alergické onemocnění, které může ovlivnit provedení služby. 2. Poskytovatel si vyhrazuje právo službu odmítnout, pokud by mohla ohrozit zdraví klienta či hygienické podmínky provozovny. 3. Všechny nástroje a pomůcky jsou řádně dezinfikovány a sterilizovány dle hygienických předpisů. 

 VII. Ochrana osobních údajů (GDPR) 1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů pouze za účelem poskytnutí služby a komunikace s klientem, a to v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). 2. Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám a jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro účely evidence a případné účetní povinnosti. 

 VIII. Závěrečná ustanovení 1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.2.2025 2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit, a to s účinností zveřejněním nové verze na webových stránkách nebo provozovně. 3. Vztahy mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí právem České republiky. 4. Jakékoliv spory se Poskytovatel a Klient pokusí vyřešit smírně. Pokud to nebude možné, rozhoduje místně příslušný soud dle sídla Poskytovatele. 

 IX. Dárkové poukazy a školení 1. Dárkové poukazy 1.1. Dárkový poukaz slouží jako forma platby za služby poskytované Poskytovatelem a je vystaven buď na konkrétní službu, nebo v hodnotě určité finanční částky. 1.2. Platnost poukazu je zpravidla 3 měsíce od data vystavení, pokud není uvedeno jinak. 1.3. Po uplynutí platnosti nelze poukaz uplatnit ani nárokovat jeho proplacení. 1.4. Poukaz je přenosný, ale jeho ztráta, poškození či zneužití nezakládá nárok na náhradu. 1.5. Poukaz nelze směnit za hotovost. 1.6. Rezervace služby na dárkový poukaz se řídí běžnými storno podmínkami. Při nedostavení se na domluvený termín bez omluvy minimálně 24 hodin předem může být poukaz považován za uplatněný. 

 2. Školení a vzdělávací kurzy 2.1. Poskytovatel pořádá školení a vzdělávací kurzy v oblasti manikúry, modeláže nehtů, techniky gel laku, P-Shine, práce s bruskou a dalších odborných témat. 2.2. Přihláška na kurz je závazná až po uhrazení zálohy (nebo celé částky) dle instrukcí. 2.3. Storno podmínky školení: • zrušení účasti více než 10 dní před termínem = vrácení celé částky • zrušení 5 dní před = vrácení 50 % částky, • zrušení méně než 5 dní před = částka propadá, pokud nebude domluven náhradník. 2.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín kurzu z organizačních důvodů. V takovém případě má účastník právo zvolit nový termín nebo vrácení celé částky. 2.5. V ceně kurzu může být zahrnuta skripta, certifikát o absolvování a potřebný materiál – vždy dle specifikace konkrétního kurzu. 2.6. Účastník je povinen dodržovat hygienická a bezpečnostní pravidla stanovená lektorem. 2.7. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím získaných informací nebo materiálů mimo kurz.